Kalite ve Müşteri Memnuniyeti

Kalite ve Müşteri Memnuniyeti

Kalite ve garanti yükümlüklerini yasaların koyduğu asgari şartların üzerinde karşılıyoruz, çünkü kalitemize güveniyoruz. Bu özgüvenimizin arkasında dikkatlice gerçekleştirdiğimiz kalite doğrulama ve test süreçleri yatıyor. Tüm ürünlerimizin prototipleri ve seri üretim numuneleri Avrupa Standartlarındaki Test Laboratuvarı’nda denge, mukavemet ve ölçü testlerinden geçiriliyor. Ar-Ge Merkezi’nin Test Laboratuvarı’ndaki testlerin yönetimi Kalite Departmanı tarafından gerçekleştiriliyor.

Üretimini yaptığımız otomatik satış makinelerinin garantisi minimum 2 yıldan başlatıyoruz. Bunun yanı sıra 10 yıl yedek parça temini taahhüdümüzü eksiksiz yerine getiriyoruz. Paspasmatik Teknik Servis’i kuruluşundan bu yana yurt içinde hizmet veriyor. Paspasmatik Teknik Servisi ve yetkili teknik servis merkezleriyle sorunları en kısa sürede çözmeye odaklanıyoruz.

444 3 869 Paspasmatik Müşteri Memnuniyet Hattı ile müşterilerimizin sorularını cevaplıyor, memnuniyet ve şikayetlerini dinliyoruz. İç ve dış tüm şikayetler bir yazılım ile yönetilerek herhangi bir konunun gecikmesi ya da çözümsüz kalması önleniyor. Kalite Departmanımız her sabah üretim merkezimizde müşteri memnuniyet ve şikayet geri bildirimleriyle önerdikleri çözümleri sunuyor. Böylece tüm ekip bayilerimizin tüketicilerin geri bildirimlerin dinleyerek, ürün ve hizmet performanslarını geliştirmek için çalışıyoruz. Hatalarımızı gizlemek yerine çözüyor ve sonuçları paylaşıyoruz.